L’esport en la vida d’aquest avi és cultura i art amb una filosofía i pedagogía pròpia. I l’estima perquè és configurador social i definidor de paísos. L’esport català ho palesa a bastament. No ha fet esport, aquest avi, però l’ha viscut intensament. Ho explicarà també en aquesta bloc que dedicarà a l’esport català.

diumenge, 18 de febrer del 2018

KH7 BM Granollers, un equip amb projecció de futur.


La secció del l’handbol femení en el BM Granollers ha tingut una trajectòria en la que ha triomfat la voluntat de ser sobre l’orgull de figurar. Va començar amb força però les circumstàncies no foren prou favorables i la continuitat era difícil però van sembrar la llavor. I la llavor fructifica amb projecció de futur. I aquest futur el vaig intuir en l’espai que vaig tenir la sort de visionar del partit KH7BM Granollers- Mecalia Atlético Guardés. Havia llegit que el partit es presentava difícil per a les granollerines per la millor classificació de les visitants, però més que el resultat, molt meritori i que dóna confiança, alló que em va convèncer fou l’actitud de les jugades en la pista de joc. No es van sentir inferiors i em trametien amb el seu joc un sentiment de ser importants i ho van aconseguir. És un  molt bon resultat de cara al partit de tornada però millor que el resultat, que penso molt merescut pel joc desenvoilupat, alló que és esperançador rau en la qaulitat palesada en el joc i el control de la pilota en moments de conmpromís. Hi vaig llegir un lliurament a l’equip per demostrar conjunt i un tractament digne del contrari, desafiador, és veritat però no insultant i una voluntat de ser millors. I a la seva pista ho van aconseguir. Què succeirà en la pista contrària? Sobre la taula, tot es possible. Però aquest possible em va semblar que manifestava una inclinació vallesana. És veritat que els resultats són importants a l’hora de la veritat, però també ho és que aquesta hora és molt indicadora envers el futur. Espero una victòria a Galizia, però la victòria que més celebrarè serà la del joc amb projecció de futur. Que el van demostrar. Em van satisfer els dos equips, però alló que em va fer més feliç va ser contemplar un joc d’una  demostració de vida. Per què la vida és veritablement un joc. I la millor victòria és el saber jugar-lo. I les granollerines em van demostrar que en sabien. Enhorabona per la victòria en el partit d’anada i sigui el que sigui el resultat del partit de tornada, també enhorabona per saber-lo jugar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada