L’esport en la vida d’aquest avi és cultura i art amb una filosofía i pedagogía pròpia. I l’estima perquè és configurador social i definidor de paísos. L’esport català ho palesa a bastament. No ha fet esport, aquest avi, però l’ha viscut intensament. Ho explicarà també en aquesta bloc que dedicarà a l’esport català.

dijous, 5 de març del 2015

EL MEU SUPORT AL BM. GRANOLLERS FEMENÍ DE DIVISIÓ D'HONOR

Els horaris del partits de l'equip femení de DIVISIÓ D'HONOR no són sempre compatibles amb la meva agenda i encara que senzillament des d'el meu bloc tenen el meu humil suport i fins on m'és possible els hi trameto aquell coratge que ha estat sempre leimotiv del BM Granollers ja des d'els primers moments de la seva història. Tenim un il·lusió és la que comparteixo amb elles i estic segur que tenim equip per molts anys a la Divisió d'Honor Femenina. Aquest dissabte dos punts més a la taula de classificació. Podeu i voleu, endavant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada